Wednesday, March 2, 2016

Kanser Kini Boleh Dirawat                                fb: http://facebook.com/kanserkronik

SARI AGEGARD ubat kanser yang telah memberi  harapan dan peluang kepada pengidap kanser untuk kembali sihat. Apa yang penting perlu yakin.

SARI AGEGARD ini sesuai untuk semua jenis kanser seperti:
Kanser payudara, rahim, prostat, usus, otot, hidung, thyroid, otak dan lain-lain termasuk fibroid dan cyst.




KELEBIHAN SARIAGE GARD  DALAM MERAWAT KANSER
·         Membunuh sel-sel kanser
·         Memperbaiki kerosakan sel-sel akibat rawatan chemotherapy dan radiotherapy
·         Mengurangkan kesakitan pesakit kanser
·         Memulihkan kerosakan organ yang terkena serangan kanser serta mampu mengecutkan bengkak dan luka
·         Bertindak sebagai antioksida yang boleh menyingkirkan toksin dalam badan dan menambahkan oksigen dalam darah
·         Menambah tenaga pesakit kanser agar tidak cepat berasa letih
·         Mampu merawat penyakit-penyakit kronik lain selain kanser seperti kencing manis, sakit jantung, darah tinggi, gout, Parkinson dan asthma.

PRODUK DESKRIPSI
Produk SARIAGE GARD mengandungi  “TRIPLE AMYGDALIN” yang sangat-sangat bagus untuk merawat penyakit kanser dan lain-lain penyakit kronik
Ia juga mengandungi “stem cell” yang akan membantu memulihkan sel-sel kita yang telah lemah dan rosak dan menggantikannya dengan sel-sel yang baru serta diperkasakan dengan dengan teknologi ozon yang terdiri daripada 3 molekul oksigen yang berupaya bertindak sebagai ejen membersih darah, membunuh kuman, virus, membantu membekkal oksigen kepada tisu serta mengaktifkan semula system pertahanan tubuh dan inilah satu-satunya teknologi di dunia yang menggunakan kaedah ini.

SARIAGE GARD juga dapat membantu untuk mengatasi masalah:
         -Sel induk lemah
        -Sistem peredaran darah tidak lancar
         -Sel tidak normal
KEBAIKAN SARIAGE GARD
      -Triple Amygdalin B17 – Gabungan 3 sumber hebat iaitu pati biji apricot, buah prune dan anggur yang berkesan membunuh kanser
         - Double stem cell – berfungsi untuk baikpulih dang anti sel induk dan sel-sel organ yang baru disamping dapat meningkatkan system imunisasi dan system peredaran darah
         -Ozone Fortified – tediri daripada tiga molekul oksigen berupaya bertindak sebagai ejen membersih darah, membunuh kuman, virus serta mengaktifkan semula system pertahanan tubuh.

      Cara Pengambilan

      Bancuh 1 sachet dengan secawan air. Minum pagi sebelum makan dan malam sebelum tidur.



       TESTIMONI DATO' SARIMAH
    Usia beliau 70 tahun. Pada april 2010 menjadi detik yang sukar dilupakan buat Dato' Sarimah Ahmad apabila disahkan menghidap penyakit KANSER HIDUNG & OTAK (STAGE4). 

     Lebih menyedihkan doktor mengesahkan beliau hanya mampu bertahan dalam tempoh 3 bulan. Namun beliau redha dengan apa jua yang ditentukan untuk diri beliau. Hatinya berbisik untuk terus bersabar dan terus berusaha melawan penyakit tersebut. Beliau tidak mahu melakukan rawatan kimoterapi kerana beliau tahu, badan beliau tidak mampu untuk rawatan itu. 


    Sebaliknya beliau mendapatkan rawatan dari seorang professor. Disamping itu, beliau mengamalkan minuman suplemen dari "APPLE STEM CELL". Alhamdulilah, terasa perubahan pada tubuh serta bersyukur dengan keadaan dirinya semakin pulih daripada penyakit kanser. Kini badan beliau merasa segar dan kembali bertenaga. 

   Sebelum beliau menjadi PENGERUSI PRIMADONA WORLDWIDE, beliau sendiri menggunakan produk "Sari Stem Cell" sehingga menampakkan keberkesanannya dan penyakit yang beliau hidapi pulih serta kesihatan dirinya bertambah baik. Disini, Dato Sarimah Ahmad ingin berkongsi kehebatan produk "Sari Stem Cell" serta ingin berkongsi kepada semua rakyat malaysia. 


                    Produk Fablous Dato Sarimah  

HARGA

Sebagaimana kita sedia maklum, produk yang baik dan berkesan biasanya harga mahal tetapi masih mampu dimiliki. Kenapa mahal? Sebab bahan yang digunakan berkualiti dan cara pemprosesan memerlukan teknik terkini yang memerlukan kos yg tinggi.Walau bagaimanapun harganya tetap berbaloi dengan kesan yang akan dirasai.

Harga sekotak RM260.00 RM250.00 .
Harga 3 kotak RM488.00 (harga sekotak jadi RM166.66). Percuma 1 gelas plastik (shaker), dan pendaftaran sebagai ahli adalah percuma.
Harga ahli sekotak RM210.00.
Sekiranya anda yang telah berdaftar ahli, mendaftarkan rakan lain pula sebagai ahli, anda akan mendapat bonus RM120.00.





Hubungi 019 2663660 
               email: zie949@gmail.com
fbpage: facebook.com/kanserkronik 

No comments:

Post a Comment